
Promocja firmy nie może się dziś obyć bez materiałów reklamowych dystrybuowanych bezpośrednio klientom oraz tym służącym przedstawieniu oferty. Z pomocą w stworzeniu tego typu materiałów przychodzą agencje reklamowe, zapewniające nie tylko standardowe realizacje. W ofertach agencji można również spotkać wiele oryginalnych propozycji, dzięki którym można się łatwo wyróżnić na tle konkurencji.
Agencja reklamowa i jej oferta gadżetów oraz poligrafii
Z myślą o bezpośrednim kliencie firmy mogą się zaopatrzyć u agencji reklamowej w tzw. materiały BTL. Wręczane współpracownikom oraz kontrahentom mają wpływ na kształtowanie pozytywnych relacji biznesowych. Firma zyskuje wizerunek profesjonalnego partnera, z którym warto współpracować.
Wśród materiałów BTL są:
- cała grupa gadżetów i upominków (tu znajdą się długopisy reklamowe, gadżety podróżne, smycze, kubki, elektronika),
- materiały poligraficzne (artykuły papiernicze z logo firmy: wizytówki, notesy, teczki kalendarze).
Możliwości nie brakuje. Ważne, by dokonać odpowiedniego wyboru upominku, a wcześniej opracować ciekawy projekt graficzny. W przypadku tego drugiego również nieocenione bywają agencje reklamowe. Za dodatkową opłatą mogą przygotować niestandardowe propozycje, dzięki którym dany upominek będzie nie tylko przydatny, ale za każdym razem będzie budził skojarzenia z firmą, od której został otrzymany.
Propozycje agencji reklamowych odnośnie outdooru
Reklama zewnętrzna sprawdza się nie tylko rejonie, w którym funkcjonują potencjalni klienci firmy. To również obowiązkowy element najbliższego otoczenia firmy, a tym samym jej identyfikacji wizualnej. Warto więc wykorzystać informacyjną funkcję nośników w budowaniu pozytywnego wizerunku.
Więcej na stronie http://ideaprint.pl/
Agencja reklamowa może tu zaproponować:
- nośniki przy drogach szybkiego ruchu (tzw. motorway),
- billboardy na platformach samochodowych (będąc w ruchu docierają w krótkim czasie w kilka miejsc w danym mieście),
- plakaty wielkoformatowe rozmieszczone w jednym lub kilku strategicznych miejscach,
- kasetony – dobrze podświetlone pozwalają na dotarcie do odbiorcy również w godzinach nocnych.
Skuteczna reklama bywa utożsamiana z kosztownymi działaniami z wykorzystaniem różnego typu mediów. Tymczasem kreatywna agencja reklamowa może stworzyć materiały poligraficzne lub outdoorowe, które zostaną na długo zapamiętane przez wszystkich mających z nimi kontakt. Oznacza to, że w reklamie duże nakłady finansowe nie muszą być koniecznością. Myśląc o promocji własnej firmy warto rozważyć również te niepozorne formy reklamy.