• Strona główna
piątek, 27 Październik 2017

Realizacja rebrandingu przez agencje reklamowe

logo w agencji reklamowej

Wymogi rynku sprawiają, że nawet największe firmy regularnie decydują się na zmianę wizerunku a wraz z nią na wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej. Siłą rzeczy razem z nią wymianie ulega wiele elementów, mających charakter reklamowy. W ich przygotowaniu nieoceniona jest pomoc agencji reklamowych, które potrafią zrealizować nawet najśmielsze pomysły.

Agencja reklamowa a jej pomoc w zmianie logo

Najważniejszym elementem, który ulega zmianie przy okazji rebrandingu, jest logo firmy. Znajduje się ono na wszystkich materiałach reklamowych, a do jego elementów (kształtu, kolorystyki) odwołują się m.in. elementy wyposażenia wnętrz firmowych a także różnego rodzaju gadżety i strona internetowa. Wszystkie one również na ogół ulegają stopniowemu przeobrażeniu przy okazji rebrandingu. Stąd bardzo ważne jest stworzenie, z pomocą agencji, atrakcyjnego logotypu.

Punktem wyjścia współpracy z agencją reklamową jest jednak omówienie aktualnie istniejącego logo oraz ustalenie potrzeb klientów, czyli wybranych firm planujących zmianę wizerunku. Efektem tych rozmów może być jedynie odświeżenie logo lub stworzenie całkiem nowego. Specjaliści z agencji reklamowej pomogą ustalić priorytety i na życzenie stworzą nawet kilka wariantów logotypu.

Po dokonaniu ostatecznego wyboru można przystąpić do produkcji materiałów reklamowych, odpowiadających nowemu wizerunkowi. Tu również agencja reklamowa jest nieoceniona, dzięki swemu doświadczeniu i wiedzy o dostępnych możliwościach.

odświeżenie marki przez agencję reklamową

Udział agencji reklamowej w tworzeniu identyfikacji

Nowe logo w ramach rebrandingu będzie musiało się znaleźć w danej firmie na ogromnej liczbie elementów o charakterze reklamowym. Wśród materiałów, które agencja reklamowa może dla nas stworzyć, znajdują się elementy:

  • typowe dla reklamy zewnętrznej (tablice reklamowe, druki wielkoformatowe, szyldy, kasetony),
  • o charakterze poligraficznym (wizytówki, ulotki, kalendarze, papier firmowy).

Ze względu na bogactwo możliwości związanych z materiałami reklamowymi może się zdarzyć, że interesujący nas element nie jest widoczny w ofercie danej agencji reklamowej. Dzieje się tak często w przypadku mniej popularnych projektów. Nie oznacza to, że agencja nie jest w stanie go wykonać. Warto się dowiadywać o możliwość realizacji niezależnie od oryginalności materiału, gdyż często agencja reklamowa ma odpowiednie narzędzia i może się podjąć wykonania materiału spoza oferty.

Rebranding to patent na odświeżenie marki – pod warunkiem trafionego pomysłu na nową identyfikację. Mając nowe logo i zestaw projektów materiałów reklamowych, dana firma jest gotowa w znacznym stopniu na zaistnienie z nowym wizerunkiem. Teraz wystarczą działania informacyjne, aby wszyscy zainteresowani dowiedzieli się o zmianie.

Przeczytaj również

  • Cardboard for display boxes

    Papermaking in Poland and development of printing display boxes

  • mediacja jak waga

    Czym jest mediacja i jaką rolę spełnia mediator sądowy

  • urodziny dla dziecka

    Imprezy dla dzieci trudna sztuka

  • regeneracja tonerów tanio

    Czy korzystasz z zasilacza do laptopów? Dowiedz się dlaczego nie warto robić tego zbyt długo

  • proponowanie pracy dla elektromontera

    Praca dla elektromontera

  • suknie duże rozmiary na wesele w sklepie

    Suknie na wesele – duże rozmiary, niska cena

  • urządzenia fiskalne stare foto

    Komputery – jak często je serwisować

  • Bukiet kwiatowy ślubny

    Znaczenie poszczególnych kwiatów – kwiaciarnia radzi

  • druk na folii kobieta z młynkiem do kawy

    Drukarnia wielkoformatowa doskonała fabryka reklam

  • Pozycjonowanie stron - główne elementy SEO

    Pozycjonowanie stron internetowych – strategia czy manipulacja?

Nasi partnerzy

wynajem samochodu do slubu

© 2015. All rights reserved. Buy Kallyas Theme.

TOP
Ta strona używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Czytaj więcej
Polityka plików cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.